Login
Jelszó

» Regisztráció
» Elfelejtett jelszó



Auschwitzi látogatás

Jelen oldalon olvasható leírás 10 fős, vagy annál alacsonyabb létszámú csoportok, családok és látogatók számára nyújt információt az Auschwitz Múzeum önálló látogatásáról. Ha 10 főnél nagyobb csoportot szervezel, és érdekelnek a rátok vonatkozó szabályozások, tudnivalók, akkor kattints ide! Természetesen 10 fő alatt is kattintsatok, ha magyar idegenvezetőt szeretnétek bérelni, mert jelen bejegyzésben csak az egyéni látogatás lehetőségei vannak leírva.

Az auschwitzi haláltábor látogatását az ott elkövetett szörnyűségek és kegyetlenkedések ellenére is ajánljuk mindenkinek, aki a történelmet szeretné alaposan megismerni. A látogatás során az Auschwitzi haláltábort (KL-Auschwitz I.) és a Birkenaui lágert (KL-Auschwitz II.) tudjátok bejárni! Érdemes minimum 3,5-4 órát szánnotok a két tábor bejárására!

A múzeum 2015 január 1-től erős változtatásokat vezetett be a foglalásban, látogatásban. A változtatások lényege, hogy mindenféle látogatási formát előzetesen regisztrálni kell, a fizetős szolgáltatásokat pedig előre, 100%-ban fizetni is kell, különben a foglalás érvényét veszíti.

A foglalások fizetését bankkártyás vásárlás (vagy lengyel bankszámláról történő gyorsított utalás formájában - már ha valakinek van lengyel bankszámlája) tudjátok rendezni.

Minden ilyen 2015-ös változást zöld színnel leltek a szövegben.

Egyéni utazóknak, családoknak, kisebb társaságoknak:

A tábor területén működő múzeum kategorizálása szerint minden maximum 10 fős látogatói csoport vezető nélkül is látogathatja a múzeumot! Természetesen 10 főnél kevesebb látogató is fogadhat saját, magyar (vagy bármilyen más nyelvű) idegenvezetőt, de akkor már csoportnak számítanak, ahogy feljebb is említettük, a rájuk vonatkozó szabályozás részleteit itt találjátok.
Amennyiben nem szeretnétek saját idegenvezetőt fogadni két féle lehetőségetek van Auschwitz látogatására.

1) Önálló, idegenvezető nélküli belépés a táborokba:

Az önálló látogatás teljesen ingyenes.

Auschwitz területére idegenvezető nélkül április 1 és október 31 között csak 8 és 10 óra között, valamint 15 óra és zárás között engednek be legfeljebb 10 fős, egyéni látogatókból álló csoportokat. 10 és 15 óra között előre foglalt csoportok látogathatják a múzeumot.
Természetesen azokat az egyéni látogatókat, akik 10:00 előtt beléptek, nem küldik ki 10 órakor!

November 1 és március 31 között a legfeljebb 10 fős egyéni utazókból álló csoportok egész nap, ingyenesen, idegenvezető nélkül is látogathatják az Auschwitz múzeumot.

2018 január 2-től az ilyen típusú látogatásokat legkorábban 3 hónapra előre lehetséges regisztrálni. Legkésőbb akár pár nappal előre is lehet, amennyiben még vannak helyek. Természetesen érdemes mielőbb megtenni a regisztrációt.

2015 január 1-től élő változás, hogy az ingyenes látogatók számát napi szinten limitálják (minden órában max 75 fő - egészen pontosan minden 20 percben 25 fő), és erre is előzetesen, díjtalanul, jelentkezni kell. A jelentkezést ezen az oldalon (angol nyelvű link, ezen kívül még lengyel van) tudjátok megtenni. Ehhez először regisztrálnotok kell, utána tudtok belépni. Itt a "visit for individuals" menüpontot választva, először a dátumot, majd a konkrét órát kell kiválasztanotok. Az idegenvezető nélküli látogatást ("Visit for individuals without an educator") válasszátok. Ezek után beírhatjátok a létszámot (max 10 fő), majd a következő lapon meg kell adnotok, hogy honnan jöttök, és a látogatók neveit is. (Ez 2018-as változás, a jegyek is névre szólóan készülnek el).

Mindezek után jön a felhasználói feltételek elfogadása. Ha ezzel is megvagytok, akkor elküldhetitek a rendelést, és amit a rendszer pár percen belül vissza is igazol nektek arra az email címre, amit a regisztrációnál megadtatok.

​Amennyiben nem tudtok ingyenes, idegenvezető nélküli gombra kattintani, mert nincs ilyen az adott napra, az azt jelenti, hogy az ingyenes lehetőségek limitei beteltek. Bár korábban a múzeum hangsúlyozta, hogy ilyen esetben már helyben sem engedik a regisztrációt, az a tapasztalatunk, hogy nyitáskor és zárás előtt még általában van rá esély akkor is, ha a neten minden hely elkelt. Nem 100%, de a kitartóbbaknak javasoljuk, hogy ezzel próbálkozzanak, ha a netes regisztrációról lemaradtak.

A visszaigazolásban megküldik a(z ingyenes) jegyeket, amelyeket mindenképpen vigyetek magatokkal - a vonalkód épségére ügyeljetek - mert csak ezekkel tudtok belépni.

A Birkenau tábor egész évben, nyitvatartási időben ingyenesen látogatható, akár idegenvezető nélkül is. Azonban a kilátó toronyba csak helyi idegenvezetővel rendelkező csoportok léphetnek be!

2) Látogatás a helyben, a múzeum által biztosított csoporthoz csatlakozva:

Időtartama kb 3,5 óra.

A múzeum területén folyamatosan indulnak többféle nyelven csoportok, amik az érkező egyéni látogatókból verbuválódnak. Árak, és időpontok:

  • Lengyel nyelvű vezetés esetén a belépő: 40 pln/fő (35 pln/fő).*
  • Más nyelvű vezető esetén a belépő: 50 pln/fő (45 pln/fő).*

*: A fenti árak a foglalási rendszerben megadott jegyárak, foglalás esetén a rendszer ezeket igazolja vissza. Auschwitz eredeti honlapján ennél drágább árak vannak megadva.

2018 január 2-től az ilyen típusú látogatásokat legkorábban 3 hónapra előre lehetséges regisztrálni. Legkésőbb akár pár nappal látogatás előtt is lehetséges, amennyiben még vannak helyek. Természetesen érdemes mielőbb megtenni a regisztrációt.

Zárójelben a kedvezményes ár, melyet 26 éven aluli diákok vehetnek igénybe érvényes lengyel- vagy nemzetközi diákigazolvánnyal.

Lengyel nyelvű vezetések indulnak:

  • Júliusban és augusztusban: 9:30-kor, és 10:00-tól 15:30-ig minden 15 percben..
  • Áprilistól júniusig: 10:00 és 15:00 között minden egész órakor.
  • Márciusban és októberben: 10:00 és 14:00 között minden egész órakor.
  • Februárban: 10:00 és 13:00 között minden egész órakor.
  • Novemberben: 11:00, 12:00 és 13:20
  • Januárban: 10:00, 11.00 és 12:00.
  • Decembern: 11:00 és 12:00.

Angol nyelvű vezetések indulnak: 

  • Júliusban és augusztusban: 9:30-tól 15:30-ig minden 15 percben.
  • Júniusban és szeptemberben 10:30-tól 15:30-ig minden 30 percben.
  • Októberben: 10:30 és 14:00 között minden 30 percben
  • Áprilistól májusig: 10:30, 11:30, 12:30, 13:30, 14:30 és 15:30.
  • Februárban és márciusban: 10:30, 11:30, 12:30, 13:30 és 14:30.
  • Januárban: 10:30, 11:30, 12:30 és 13:30.
  • Novemberben: 10:30, 11:30, 12:30 és 13:20.
  • Decemberben: 10:30, 11:30 és 12:00.

Német nyelvű vezetések indulnak: 

  • Júliusban és augusztusban: 10:45, 12:00, 13:15 és 14:45.
  • Áprilistól júniusig, valamint szeptembertől októberig: 10:30, 12:00 és 14:00.
  • Januártól márciusig és novembertől decemberig: 11:45.

Francia nyelvű vezetések indulnak:

  • Júliusban és augusztusban: 10:15, 12:45 és 14:15.
  • Májustól júniusig és szeptemberben: 10:00, 11:30 és 13:00.
  • Áprilisban: 10:00 és 13:00
  • Októberben: 10:30 és 13:00.
  • Januártól márciusig és novembertől decemberig: 11:45.

Olasz nyelvű vezetések indulnak:

  • Áprilistól júniusig, valamint szeptemberben: 10:15, 11:45 és 13:15.
  • Júliusban és augusztusban: 10:00, 11:15, 12:30 és 14:00.
  • Októberben: 10:30 és 13:45
  • Januártól Márciusif, valamint Novemberben: 12:15.
  • Decemberbe: 11:45.

Spanyol nyelvű vezetések indulnak:

  • Áprilistól júniusig, valamint szeptembertől októberig: 10:45, 12:15 és 14:45. (Októberben a 12:15-ös nem indul.)
  • Júliusban és augusztusban: 10:30, 12:30 és 14:30.
  • Januártól márciusig: 12:15.
  • Novemberben és decemberben: 12:00.

Orosz nyelvű vezetések indulnak:

  • Januárban, júliusban, augusztusban és novemberben: 11:45.
  • Áprilistól júniusig, szeptembertől októberig, valamint decemberben: 11:00.

Cseh nyelvű vezetések indulnak:

  • Július, augusztus: 10:00, 12:00 és 14:00.

Szlovák nyelvű vezetések indulnak:

  • Július, augusztus: 11:00 és 13:00.

2015 január 1-től élő változás, hogy ezekre a vezetésekre csak elővételben, előzetes fizetéssel vehettek jegyet. A jelentkezést és vásárlást ezen az oldalon (angol nyelvű link, ezen kívül még lengyel van) tudjátok megtenni. Ehhez először regisztrálnotok kell, utána tudtok belépni. Itt a "visit for individuals" menüpontot választva, először a dátumot, majd a konkrét órát és nyelvet kell megadnotok. Az idegenvezetővel történő látogatást ("General tour 3,5 h") válasszátok - természetesen a megfelelő nyelven. Ezek után beírhatjátok a létszámot (külön felnőtt és külön diák kategóriában), majd a következő oldalon meg kell adnotok, hogy honnan jöttök, és a látogatók neveit is. (Ez 2018-as változás, a jegyek is névre szólóan készülnek el).

Mindezek után jön a felhasználói feltételek elfogadása. (Valamint számla igényeteket is itt tudjátok jelezni, és azt a regisztrációkor megadott adatokra állítja ki a rendszer.) Ha ezzel is megvagytok, akkor elküldhetitek a rendelést, és amit a rendszer pár percen belül vissza is igazol nektek arra az email címre, amit a regisztrációnál megadtatok.

FONTOS!!! A megrendelést 30 percen belül ki kell fizetnetek, különben a foglalást törlik! A kifizetés bankkártyás fizetéssel történhet, vagy lengyel bankszámlaszámról (már ha van ilyenetek) történő gyorsított, elektronikus utalással!

Fizetés után megküldik a jegyeket, amelyeket mindenképpen vigyetek magatokkal - a vonalkód épségére ügyeljetek - mert csak ezekkel tudtok belépni! Késés, nem megjelenés, határidőn túli lemondás (ami maximum 8 nappal érkezés előttig nem határidőn túli) esetén nem adnak vissza pénzt.

Mivel kösd össze az auschwitzi látogatást?

A hagyományos auschwitzi vezetés mindennel egyben kb félnapos program. (Erősen függ attól, hogy honnan indultok reggel, avagy hova kell megérkeznetek este.) Csoport szinten az alábbi programokkal érdemes összekötni:

  • Látogatás Wadowicében, a pápa szülővárosában. (kb 1,5 órás program)
  • Városnézés Krakkóban - ha Krakkóban van a szállásotok, vagy délelőtt onnan indultok.
  • Wieliczkai sóbánya látogatása - ha Krakkóban van a szállásotok, vagy délelőtt onnan indultok.

     

Az Auschwitz múzeum nyitvatartása:

  • December: 7:30-14:00
  • Január és November: 7:30-15:00
  • Február: 7:30-16:00
  • Március és Október: 7:30-17:00
  • Április, Május és Szeptember: 7:30-18:00
  • Május és Szeptember: 7:30-18:00
  • Június, Július és Augusztus: 7:30-19:00

A fenti zárási időpontok az utolsó belépési lehetőségre vonatkoznak. A múzeum területét elhagyni a zárás után 1,5 órában kell. Tehát például októberben belépni 17:00-ig lehet, a múzeumból kijönni 18:30-ig kell.

A múzeum január 1-jén, Húsvét vasárnap és december 25-én zárva tart. Ezeken felül hivatalos küldöttségek látogatásai alkalmával a múzeum szintén zárva tarthat!

A múzeum címe:

32-603 Oświęcim, ulica Więżniów Oświęcimia 20. (Ez a hivatalos cím, ami egy eldugott hátsó kaput jelent.) Praktikusan a látogatói főbejárat: 32-603 Oświęcim, ulica St. Leszczyńskiej 11. 





Auschwitz és a többi idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
~bihalbetti 16:07 Hé, 15 Aug 2011 Marci! Most is lenyűgöztél bennünket azzal, ahogyan Zakopanéról, Auschwitzról, Krakkóról meséltél nekünk. Nagyon jól éreztük magunkat mindannyian, feltöltődtünk, s biztosak vagyunk abban, hogy "mögyünk" még.
[ Válasz ]
Auschwitz látogatásunk   Zgłoś błąd do skasowania
~Éva és Béla 14:40 Ke, 23 Aug 2011 Köszönjük az Auschwitzi idegenvezetést. Erőt, egészséget, jó munkát kívánunk!
Remélem, hogy találkozunk még.
[ Válasz ]
Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~Berci 22:17 Hé, 23 Jan 2012 Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy Krakkóból milyen buszok mennek Auschwitzba és, hogy mikor mennek. Hol tudnék ennek utána nézni??
Az egyik táborból mennek át buszok a másikba?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Berci
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
22:36 Hé, 23 Jan 2012
Szia Berci!

Ami tuti, hogy a két tábor közt van ingyenes buszjárat. Krakkó-Auschwitz menetrendnek utána kell néznem, igyekszem holnap!
[ Válasz ]
                
Re: Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton 12:46 Ke, 24 Jan 2012 Ezen az oldalon találod a helyi busztársaság menetrendjét Krakkó - Oswiecim (Auschwitz) múzeum - Krakkó viszonylatban. Részben lengyel, részben angol, a lényeg kiböngészhető.

http://web.pksoswiecim.pl/ przewozy_pasazerskie.php?id_st rony=18&id_grupy=1&id_dzialu=3 &lang=pl

Valószínűleg ki kell majd másolnod a kommentből a linket...
[ Válasz ]
                        
Re: Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~Berci 16:45 Ke, 24 Jan 2012 Kedves Marci!

Nagyon köszönöm a segítséget!

Szép napot!

Berci
[ Válasz ]
gyerekek belépése   Zgłoś błąd do skasowania
~les.lee
20:14 Va, 04 Márc 2012
Hali!

A táborba milyen kortól engedik be a gyerekeket?
Mi ápr.05-én szeretnénk menni vagy nyolcan, de van egy 9 éves fiam, aki a legkisebb.
Bemehet?
[ Válasz ]
        
Re: gyerekek belépése   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
22:46 Va, 04 Márc 2012
Beengedik(, de csak szülői kísérettel).
[ Válasz ]
köszönet   Zgłoś błąd do skasowania
~Szilvi 00:11 Sze, 25 Ápr 2012 Rendkívül hálás vagyok a rengeteg segítségért, hogy egyáltalán időt szántak ránk, és a rengeteg fontos információ, szállásfoglalás... Nem kell sorolnom!
[ Válasz ]
Auschwitzi látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~VSZ 13:13 Va, 06 Máj 2012 Sziasztok!

Megjártuk Auschwitzet, nagyon élménydús túra volt, a szállás amit ajánlottatok fantasztikus, és nagyon sok hasznos információ került hozzánk általatok!
Köszönjük mégegyszer!
[ Válasz ]
Árak   Zgłoś błąd do skasowania
~Joci
10:58 Pé, 06 Júl 2012
Sziasztok!
Most akarunk menni Auschwitz meg Krakkó és környékére, és arra lennék kíváncsi, hogy a bolti árak mennyibe különböznek az itthonitól? Pl pékárú, szalámi,sör cigi, kis emléktárgyak stb.
Köszi a választ előre is
[ Válasz ]
        
Re: Árak   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
15:34 Pé, 06 Júl 2012
Kedves Joci!

Jómagam eredetileg budapesti vagyok, ahhoz képest szerintem érezhetően olcsóbb az élelmiszer Lengyelországban, még Krakkóban, és Zakopanéban is, perdig ezek kimondottan drága szállásnak számítanak. Oswiecimben (Auschwitz) szerintem még olcsóbb lesz...
Persze ez alól a szalámi kivétel, mert ha jót akarsz venni, akkor import magyar... De e mellett csemegepultban rengeteg finom lengyel kolbász és felvágott lesz.

Sör boltban kb 2 pln körül indul (dobozos) olyan, ami már márkás, és jó - üveges kicsit tán még olcsóbban van.
Vendéglátóhelyen korsó sör 5-7 pln, helytől függően.

Cigiben nem vagyok otthon, de télen dohányzó ismerőseim azt mondták, hogy hasonló a cigiár itt, mint otthon.

Képeslap olyan 0,5 - 2 pln kb normál méretben, úgy összességében szuvenír van fillérekért, és vaskos áron is, és persze a köztes zónában is...

Üdv Zakopanéból!
[ Válasz ]
idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 12:53 Pé, 27 Júl 2012 Mi most megyünk Krakkóba és Auschwitzba is szeretnénk elmenni. Ha nem értünk csak magyarul, akkor is boldogulunk? Köszönöm előre is!
[ Válasz ]
        
Re: idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
12:58 Pé, 27 Júl 2012
Kézzel lábbal igen. Auschwitzban, és a krakkói múzeumokban sem beszélnek magyarul, és kiírások sincsenek.

Auschwitzban a főépületben van egy könyvesbolt, ebben egy rövid ismertető füzet 5 pln-ért kapható rengeteg nyelven, köztük magyarul is. Ez elegendő lehet arra, hogy kb képben legyetek, hogy hol mit láttok!

Remélem tudtam valamennyit segíteni!
Marci
[ Válasz ]
                
Re: idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 13:02 Pé, 27 Júl 2012 Kedves Marci! Köszönöm a gyors választ! Már ez is nagy segítség! Üdv.: Zsuzsa
[ Válasz ]
Látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~Carasc0 22:48 Hé, 20 Aug 2012 Sziasztok!

Érdeklődnék szeretnék hogy az Auswitz II-es táborba egyénileg bemehetek 10:00 és 15:00 között vagy csak ebben az időintervallumban idegenvezetővel van erre lehetőség?

Előre is köszönöm!
[ Válasz ]
        
Re: Látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton 22:50 Hé, 20 Aug 2012 Szia!

Auschwitz II, azaz Birkenau önállóan teljes nyitvatartás alatt, azaz 10 és 15 óra között is látogatható egyéni utasoknak ingyenesen.
[ Válasz ]
                
Re: Látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~Carasc0 22:57 Hé, 20 Aug 2012 Szia!

Köszönöm szépen. Egy 4 fős családdal mennénk holnap megnézni a tábort. Tehát mind a 4 tag számára ingyenes a bejárás?
[ Válasz ]
                        
Re: Látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton 23:39 Hé, 20 Aug 2012 Igen!

Akárcsak Auschwitz I-be, de ott csak 8 és 10 közötti, vagy 15 óra utáni belépéssel!
[ Válasz ]
Krakkói látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 06:50 Csü, 23 Aug 2012 Kedves Marci!
Nemrég jöttünk haza Krakkóból. Nagy élmény volt, még nem láttuk, nem jártunk ott. Még iskolás koromban tanultam oroszul, sajnos más nyelvet nem beszélek, de ez most hasznosnak bizonyult. Igaz már régi lengyelországi tapasztalat után úgy indítottam, hogy magyar vagyok. Ezt követően kézségesen segítettek és elfogadták a csekélyke orosz nyelvtudásomat. Sajnos Auschwitz már nem fért bele a kirándulásba, de jövőre is lesz nyár.
Köszönjük a bátorítást! További szép nyarat kívánunk! Zsuzsa és Párja
[ Válasz ]
Re: Kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~NZoli
13:04 Csü, 13 Szept 2012
Mi 4-en szeretnénk október első hetében látogatást tenni Auschwitzba. Ha jól értem akkor ha még 10 előtt bemegyünk nem kell fizetni, és nem kötelező csoporthoz csatlakoznunk sem? Kell-e előre bejelentkezni e-mailen hogy megyünk?
Milyen szálláslehetőséget tudnál ajánlani a közelben?
Köszönöm.
[ Válasz ]
        
Re: Kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
13:13 Csü, 13 Szept 2012
Szia!

Igen jól érted: 10 óra előtti belépés esetén nem kell fizetni, nem kell csatlakozni, a múzeum önállóan is látogatható 4 fő számára. Nincs foglalási/bejelentkezési kötelezettség sem!

Szállás ügyben írok emailt.
[ Válasz ]
érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Rzsoka 15:21 Sze, 17 Okt 2012 Érdeklődni szeretnék, hogy Wieliczka-ba busszal hogyan tudunk elmenni Krakkóból és mennyibe kerük kb. a jegy? Köszönöm válaszát.
[ Válasz ]
        
Re: érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
15:47 Sze, 17 Okt 2012
Szia RZsoka!

Krakkóból a központi pályaudvartól (Egészen pontosan "Dworzec Główny Zachód" megállóból indul a busz Wieliczkába. A "Wieliczka Kopalnia Soli" megállónál kell leszállni.

A busz száma: 304.

Egy útra egy személynek 3,40 pln a jegyár.
[ Válasz ]
auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~bbb 15:24 Sze, 17 Okt 2012 Mi hárman fogunk látogatást tenni pár nap múlva Auschwitzba, de nem foglaltunk le előre semmilyen idegenvezetést. 40 zlotyért oda lehet csapódni más pl angol nyelvű idegenvezetővel irányitott csoportokhoz?
[ Válasz ]
        
Re: auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
15:40 Sze, 17 Okt 2012
Szia bbb!

Elméletileg igen. 9:30 és 15:30 között minden óra 30-kor indul angolos csoport. Ha sokan vannak, akkor sűrűbben is indítanak.
A kasszában érdeklődjetek, szépen szoktak beszélni angolul, és kedvesek is.

Marci
[ Válasz ]
Auschwitz, Krakko   Zgłoś błąd do skasowania
~Edit 08:04 Pé, 22 Aug 2014 Szia Marci !

Nagyon köszönünk mindent. Sikeresen megjárták a lányomék Auschwitz-et.
Az idegenvezetőről felsőfokban tudtak csak beszélni.Csak a keresztnevét tudták megjegezni Miroslav. Ha tudod neki is tolmácsold az én köszönetemet is. Említettem Neked, hogy a vejemnek ez az 50. szülinapjára volt ajándék. Mondhatom telitalálat volt. Voltak Krakkóban is amire azt mondta a lányom, hogy neki Prágánál is jobban tetszett.
Még egyszer köszönöm a segítséget.

Edit
[ Válasz ]
Kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~Ádám 19:13 Szo, 03 Okt 2015 Kedves Marci!
2015 október 24-én mennék a feleségemmel egyénileg Auschwitz-ba. A kérdésem az lenne, hogy ha 10 óra előtt bemegyünk akkor kell- regisztrálnom vagy nem.

köszönettel: Ádám
[ Válasz ]
        
Re: Kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
19:18 Szo, 03 Okt 2015
KELL
A cikkben megleled a mikéntjét is!
Marci
[ Válasz ]
Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Tamás 12:15 Sze, 14 Okt 2015 Szia,
Egy kérdésem lenne.
Ha 15:50 re van csak az adott napra időpont(Október 23), és 17 órakor bezárnak. Akkor értelemszerűen ki kell jönni, vagy az utolsó turnus befejezheti a látogatást?
[ Válasz ]
        
Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
09:24 Csü, 15 Okt 2015
Ki kell jönni.
Marci
[ Válasz ]
Vélemény   Zgłoś błąd do skasowania
meszienci
18:36 Va, 18 Okt 2015
Sziasztok! Először is köszönjük szépen , minden rendben volt a látogatás során. Csak egy pár mondatot szeretnék megosztani azokkal akik azon gondolkodnak hogy elmenjenek-e a táborba. Tegnap látogattunk el, szóval még friss az élmény! Mi mindig is látni akartuk és nagyjából tudtuk mire készüljünk. Leírhatatlan a hatása! Mi magyar nyelvű idegenvezetővel voltunk a hölgy nagyon barátságos volt.Aki érez részvétet és sajnálatot (bár talán nem ez a legmegfelelőbb kifejezés) az ott megölt emberek és hozzátartozóik iránt annak mindenképp el kellene mennie ide! Homokba dughatjuk ugyan a fejünket de ami ott történt az felfoghatatlan! Megrázó! Szóval menjetek! Marci köszi a lehetőséget , köszönjük hogy vagytok! Enikő
[ Válasz ]
Autóval Krakkóban   Zgłoś błąd do skasowania
~vorosneeva 08:55 Csü, 21 Jan 2016 Húsvétkor szeretnénk menni Krakkóba egy 6 fős társasággal, már szállást is foglaltunk. Olvastam, hogy az óvárosban csak helyiek közlekedhetnek kocsival, és nagyon kevés a parkoló. A szálloda /Hotel Regent/ privát parkolási lehetőségről írt, amit előre le kell foglalni, jeleztem nekik, hogy 2 autóval szeretnénk parkolni. Tényleg ilyen nehéz parkolóhelyet találni? Akkor sem közlekedhetünk az óvárosban, ha ott van a szállásunk? Erről szeretnék bővebb információt kapni. Auschwitzba is kocsival mennénk, ott lehet parkolni? Köszi! Éva
[ Válasz ]
        
Re: Autóval Krakkóban   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
09:51 Csü, 21 Jan 2016
Kedves Éva!

Az Óváros le van zárva az autós forgalom elől, azok az emberek sem parkolhatnak ott (sőt be sem hajthatnak) akiknek ott van a szállásuk.
Azért, hogy valami pozitívat mondjak, a Hotel Regent nem az Óvárosban, hanem Kazimierzben van, azaz a Történelmi Zsidónegyedben. Ide be lehet hajtani, van utcai parkolási lehetőség is (napközben fizetős), de szűkösen. Amennyiben a hotelnek van privát parkolója, akkor az vagy egy kisebb földalatti garázs, vagy pedig egy közeli üres telken lévő parkoló, ahol tudnak nektek helyet foglalni.

Auschwitzban és Birkenauban is lehet parkolni, mindkét helyen fizetős. Auschwitzban napidíj van, ez tavaly 8 pln volt kocsinként, remélem nem emeltek, Birkenauban minden megkezdett óra 2 pln/kocsi.

Marci
[ Válasz ]
                
Re: Autóval Krakkóban   Zgłoś błąd do skasowania
~vorosneeva 14:18 Szo, 23 Jan 2016 Kedves Marci

Köszönöm a választ, megnyugtató dolgokat írtál. Akkor szervezem is tovább a programokat, nagyon várjuk már az utazást!Gratulálok ehhez az oldalhoz, már sokszor átnéztem az írásokat, nagy segítség! További sikereket! Éva
[ Válasz ]
Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 11:07 Va, 21 Feb 2016 Kedves Marci!

Március 15-én délelőtt 5 fővel szeretnénk Auschwitzba látogatni. Tudunk magyar nyelvű csoporthoz csatlakozni?
Üdv,
Zsuzsa
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
11:11 Va, 21 Feb 2016
Kedves Zsuzsa!

Kicsi az esélye. Nekünk nincs aznap csoportunk Auschwitzban jelen állás szerint, így nincs mihez csatlakozni. A többi magyaros foglalásra nincs rálátásom.
Amire esélyt látok, az az idegenvezető foglalása, meg esetleges meghirdetése, hogy ha többen vagytok, akkor kevesebb legyen az egy főre jutó költség. DE, azért elég pici az esélye a hosszú hétvége népszerű volta miatt, hogy lesz még szabadon magyaros vezető március 15-re.
Marci
[ Válasz ]
                
WIELICZKÁ   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 11:21 Va, 21 Feb 2016 Köszönöm gyors válaszodat.
Még lenne néhány kérdésem : Wieliczkába lehet előre jegyet venni, hogy ne kelljen sorba állni?
Budapestről melyik úton érdemes Krakkóba utazni autóval?
Köszönöm,
Zsuzs a
[ Válasz ]
                        
Re: WIELICZKÁ   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
11:27 Va, 21 Feb 2016
A sóbánya honlapján bizonyos időpontokra (egy pár nyelv esetében) lehet előre jegyet venni. Weblapjuk:

http://www.kopal nia.pl/

Itt a jobboldalon, felső részen választhatsz nyelvet, a bal odali menüsorban pedig megleled az ONLINE jegyrendelés linkjét.

--

Bp - Krakkó szerintem:

Budapest - Vác - Parassapuszta/Sahy határállomás - Zvolen - Banksa Bystrica - Donovaly -Ruzomberok - Dolny Kubin - Trsténa/Chyzne határállomás - Krakkó

A magyar és a lengyel szakaszon nincs sehol ebben útdíj fizetési kötelezettség. Szlovákiában Zvolen (Zólyom) és Banksa Bystrica (Besztercebánya) közt fizetős autóút van, de elég rövid 13-15 km, és ki lehet kerülni Sliac községen át a régi főúton.
Dolny Kubin után és Trstená körül van egy-egy elég rövid autóútszakasz még, de ezek nem fizetősök. (Egyébként a legolcsóbb szlovák pályamatrica 10 € és 10 napig érvényes...)

Marci
[ Válasz ]
                                
Re: WIELICZKÁ   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 11:34 Va, 21 Feb 2016 Krakkóban lesz a szállásunk. Mit tanácsolsz, hazafelé menjünk Zakopánéba (nagy túrát nem szeretnénk tenni, csak körülnézni, felmenni siklóval, stb), vagy szánjunk erre egy külön napot?
[ Válasz ]
                                        
Re: WIELICZKÁ   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
11:39 Va, 21 Feb 2016
A vázolt programra a hazaúton megállás is elég lesz. Bár egy napot is simán el lehet tölteni Zakopanéban...
Marci
[ Válasz ]
                                                
Re: WIELICZKÁ   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 11:52 Va, 21 Feb 2016 Köszönöm a segítségedet.
[ Válasz ]
zárás   Zgłoś błąd do skasowania
~barbarukka 13:42 Sze, 24 Feb 2016 Szia! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a múzeum honlapján látom, hogy 17.00 ig van nyitva márciusban. Ha mi idegenvezető nélkül megyünk, és nem is csatlakozunk ott se csoporthoz, akkor is el kell hagyni 17.00 ig a múzeumot, vagy szabadon bent lehet maradni zárás után is? köszönöm!
[ Válasz ]
        
Re: zárás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
17:31 Sze, 24 Feb 2016
Szia!

Ezt most tényleg komolyan kérdezed? Mert akkor azt a választ tudom adni, hogy minden múzeum, és bármilyen egyéb objektum kapcsán, ami honlapunkon szerepel, a nyitva tartás mindenkire vonatkozik. Azaz Auschwitzban az egyéni- és a csoportos látogatókra is.
Marci
[ Válasz ]
Auschwitz latogatas   Zgłoś błąd do skasowania
~Janos 10:52 Csü, 03 Márc 2016 Kedves Marci! Nagyon szepen koszonom a segitseget es informaciot, mindezek felett a korrekt hozzaallast.

Szep napot!
Janos
[ Válasz ]
Auschwitz látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~ida.bene
10:43 Pé, 08 Ápr 2016
Kedves Marci!
Remélem aktívak vagytok a mai napig is ezen a portálon. Mi 4 fővel május 5-8-ig leszünk Krakkóban a hosszú hétvégére. Szeretnénk egyik nap /06.pénteken v.07.szombaton/ Auschwitba is bemenni. A lehetőségekről szeretnék érdeklődni.Belépő díjak, esetleges magyar nyelvű idegen vezetés, belépés módja, időpontjai stb. Továbbá a krakkói és a környékbeli tartózkodás ideje alatti hasznos tudnivalókról /felkeresni érdemes éttermek ,mivel csak reggelink lesz a szállodában, látnivalók stb./. Minden hasznos infót örömmel fogadunk. Ha hosszú lenne itt a válaszadás akkor a köv. email címre lehet írni,ha nem gond. ida.bene@gmail.com
Elsőre ennyi jutott eszembe. Köszönöm előre is a válaszodat! Üdv.! Bene Ida
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~Gabi
09:40 Sze, 13 Ápr 2016
Kedves Ida, emailban küldtem választ.
Gabi
[ Válasz ]
Krakkó-Auschwitz-Krakkó busz/vonat   Zgłoś błąd do skasowania
~Emília
21:34 Csü, 14 Ápr 2016
Sziasztok!

Egy barátnőmmel előreláthatóan július 6 és 10 között leszünk Krakkóban és mindenképpen szeretnénk meglátogatni Auschwitzot. A jegyfoglalásról, egyéni látogatásról minden infonak utánanéztem, köszönöm az itteni infokat is, mindössze arra lennék kíváncsi, tudna-e valaki egy idén nyáron is érvényes buszmenetrendet linkelni Krakkó és Auschwitz között (fentebb megtette valaki, de még több éve és már nem aktív a link).
Tehát milyen buszokkal, hogyan/hány órakor tudunk Krakkóból Auschwitzba utazni, majd visszajutni Krakkóba?

Köszönöm szépen előre is!
[ Válasz ]
        
Re: Krakkó-Auschwitz-Krakkó busz/vonat   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
12:40 Pé, 15 Ápr 2016
Kedves Emília!

Ezen a linken: http://www.busy-krk.pl/ rengeteg helyi buszmenetrend megtalálható. A főmenüben felül válaszd a \"ROZKLADY JAZDY\" (menetrendek) pontot, és azon belül a Kraków-Oswiecim (Auschwitz lengyel neve) viszonylatot. Több busztársaság menetrendje is elérhető lesz.
Marci
[ Válasz ]
                
Re: Krakkó-Auschwitz-Krakkó busz/vonat   Zgłoś błąd do skasowania
~Emylia 19:48 Hé, 18 Ápr 2016 Nagyon szépen köszönöm, azt már látom, hogy a reggeli egyéni látogatói időpontokra kell foglalnom jegyet, mert ha a késő délutániakra mennénk, nem tudnánk este mivel visszajutni Krakkóba. ;)

Köszönöm még egyszer a kinket!
[ Válasz ]
érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~yancsi
22:37 Hé, 18 Ápr 2016
Szia!
Szeretnék érdeklődni,hogy június 18-20 között valamilyen módon lenne e lehetőségem magyar idegenvezetésre Auschwitzban mint egyéni látogató?
[ Válasz ]
        
Re: érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
08:22 Ke, 19 Ápr 2016
Egyéni látogatóknak elvben nincs lehetősége magyar idegenvezetésekre, csak csoportoknak. Néha szervezünk - az oldal látogatóitól felmerült igények alapján - olyan csoportokat, amelyeket szándékosan nagyobbra foglalunk, és lehet csatlakozni. Egyenlőre ilyenre még nem volt igény, de ha lesz, akkor természetesen a KrakkoInfon meg lesz hirdetve.
Marci
[ Válasz ]
jegyfoglalás   Zgłoś błąd do skasowania
~Holiday 13:48 Pé, 15 Júl 2016 Szia!

Mi augusztus első hetében szeretnénk ellátogatni Auschwitz-ba. Az oldalon azonban nem engedi a jegyfoglalást, pedig semmilyen korátozásról nem találtam infót, egyedül a múzeuméról, de az is csak 3.-ig lesz zárva. Azt szeretném kérdezni, hogy csak az én figyelmemet kerülte el valami zárvatartás, vagy esetleg érdemes-e ott helyben megpróbálni a jegyvásárlást.
[ Válasz ]
        
Re: jegyfoglalás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
18:21 Pé, 15 Júl 2016
Ha nem engedi a jegyfoglalást az auschwitzi rendszer az a zárvatartáson kívül azt is jelentheti, hogy minden jegy elkelt. Nyáron erre elég nagy sansz van sajnos...
Marci
[ Válasz ]
Re: jegyfoglalás   Zgłoś błąd do skasowania
nagyneildi
18:48 Va, 17 Júl 2016
Szia!
Mi is augusztus 3 és 6 között szerettünk volna elmenni Auschwitzba, de nem tudok jegyet foglalni. Ez azt jelenti, hogy semmilyen lehetőségünk nincs arra, hogy bemenjünk, akár idegenvezetővel, akár nélküle?
Előre is köszönöm a válaszod.
[ Válasz ]
        
Re: jegyfoglalás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
07:29 Hé, 18 Júl 2016
Kedves Ildi!

Sajnos úgy néz ki, hogy nincs. Belenéztem én is a rendszerbe, és ezekre a napokra már se csoportoknak, se egyéni látogatókank nincs módja a látogatásra (ebből augusztus 3-án a múzeum még zárva tart a Katolikus Ifjúsági Világtalálkozó miatt, de a többi napon már nyitva van a teljes látogató közönség előtt..) Szóval úgy néz ki, hogy ezekre a napokra pedig teljesen beteltek.
Marci
[ Válasz ]
kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~Kata
19:35 Ke, 19 Júl 2016
Szia Marci
Azt szeretném kérdezni hogy 8 fő idegen vezető nélkül reggel 8-10 között is kell időpontot kérni vagy belehet menni anélkül is. Válaszodat előre is köszönöm Kata
[ Válasz ]
        
Re: kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
20:58 Ke, 19 Júl 2016
Kedves Kata!

MINDENKINEK kötelaző a regisztráció, így igen, még az idegenvezető nélküli látogatást is kell regisztrálni!
Marci
[ Válasz ]
                
Re: kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~Kata 05:40 Sze, 20 Júl 2016 Köszönöm Kata
[ Válasz ]
1 kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~gyzoli
21:07 Sze, 24 Aug 2016
Azt szeretném kérdezni, hogy ha már valamely időpontban csak 1 hely maradt és ketten mennénk, akkor be sem engednek?
Tehát a helyszinen nincs lehetőség jegyváltásra?
köszönöm
[ Válasz ]
        
Re: 1 kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
21:35 Sze, 24 Aug 2016
Kedves gyzoli!

Elvben nem, hiszen elvben helyben csak akkor lehet jegyet venni, vagy látogatásra regisztrálni, ha a neten nem kelt el minden.
Marci
[ Válasz ]
Koszonet   Zgłoś błąd do skasowania
~Eva 07:56 Sze, 07 Szept 2016 Kedves Marci!
Nagyon szepen koszonom, h atiranyitottal a nekem szolo oldalra, itt sikeresen le is foglalatam a jegyeket!

Eva
[ Válasz ]
buszjárat   Zgłoś błąd do skasowania
Gabi
10:38 Hé, 12 Szept 2016
Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy Krakkóból, hogy lehet eljutni Auschwitzbe? Van buszjárat? Esetleg egy oldalra át tudnátok irányítani, ahol menetrendet néznék?

Köszi a türelmeteket. Gabi
[ Válasz ]
        
Re: buszjárat   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
10:39 Hé, 12 Szept 2016
Kedves Gabi!

Busszal lehet menni Oswiecimbe Krakóból. Nagyon jó kis menetrendes oldal: http://www.busy-krk.pl/
Marci
[ Válasz ]
                
Re: buszjárat   Zgłoś błąd do skasowania
Gabi
10:51 Hé, 12 Szept 2016
Köszi
[ Válasz ]
                        
Re: buszjárat   Zgłoś błąd do skasowania
Gabi
11:03 Hé, 12 Szept 2016
Marci, ha a honlapon 16,40-re foglaltunk belépőt Auschwitzbe, akkor is ki kell jönni 18 órakor? Jobb lenne a délelőtti órákra foglalni?Idegenvezetés nélkül mennénk. Köszi.
[ Válasz ]
                                
Re: buszjárat   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
11:12 Hé, 12 Szept 2016
Záráskor ki kell jönni, bár nem is értem, hogy ez hogy lehet kérdés... A délelőtti foglalással több időtök van, az egyszer biztos.
Marci
[ Válasz ]
                                        
Re: buszjárat   Zgłoś błąd do skasowania
Gabi
11:17 Hé, 12 Szept 2016
Igen hülye kérdés volt tényleg. Ha záróra nem maradhatunk bent . Elnézésedet kérem és köszi.
[ Válasz ]
Auswitz motorral   Zgłoś błąd do skasowania
~Ili 17:32 Hé, 19 Szept 2016 Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, van-e Auswitz/Birkenaunál külön motoros parkoló, vagy ugyanott és ugyanannyiért tudunk parkolni, mint az autósok?
Köszi, Ili
[ Válasz ]
        
Re: Auswitz motorral   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
17:35 Hé, 19 Szept 2016
Kedves Ili!

Nem tudunk külön parkolóról, szóval ugyanott. Az árakat nem tudom, mármint azt, hogy a motorok díjszabása eltér-e a kocsikétól. (Kocsira Auschwitz 13 pln/kocsi, Birkenau 7 pln/kocsi volt szombaton, szóval friss az élmény...)
Marci
[ Válasz ]
                
Re: Auswitz motorral   Zgłoś błąd do skasowania
~Ili 18:06 Hé, 19 Szept 2016 Szia Marci!
Köszönöm szépen a segítséget
Holnap meglátjuk
Ili
[ Válasz ]
                        
Re: Auswitz motorral   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
18:41 Hé, 19 Szept 2016
Ha teheted, jelezz vissza itt kérlek, hogy milyen motoros árakat kaptatok. Köszi előre is.
Marci
[ Válasz ]
érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
pista1
20:06 Ke, 04 Okt 2016
Szia!
Úgy látom, hogy a mi időpontunkra nincs magyar idegenvezetés.Viszont az árlistánál írják, hogy fejhallgatót bérelhetünk.Szerinted van valami mód, hogy magyar idegenvezetéshez jussunk dec.02-án?
Válaszodat előre is köszönöm!
Üdv:István
[ Válasz ]
        
Re: érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
20:08 Ke, 04 Okt 2016
Kedves István!

(Legjobb tudtommal) audioguide nincs Auschwitzban. A fülhallgatók az idegenvezető kihangosítását szolgálják.
Esély van a magyar vezetésre, mert magyar idegenvezető van Auschwitzban.
Marci
[ Válasz ]
Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~karancsiimre 08:13 Sze, 02 Nov 2016 Sziasztok!

Tegnapi friss élményeimet megosztanám:
Összességébe n nincs jó véleményem az egész rendszer kialakításáról, mi majdhogynem csalódottan távoztunk.
Ezt a megbonyolított bejelentkezési rendszert, nem részletezném, kritikán aluli.
Mi sajnos későn kaptunk észbe[de az okos magyar megoldja :)], hogy ilyen rendszer van , de október 29-én sikerült nov. 1-re 12:00-ra bejelentkezni egy lengyel nyelvű csoportba.
Szerencsére ki vannak írva az infók angolul is, így nem érdekelt mit mond az idegenvezető.
Viszont az felháborító, hogy 2 óra alatt szó szerint végigszaladtunk az egészen. Az 1-10 barakkokat megnéztük, majd a pincebörtön után a 11-20-as barakkokat teljesen kihagytuk, csak elszaladtunk előttük [pedig ott volt a magyarokról szóló rész is :(] Ezután krematóriumok és utána kijárat.
Csak ott kaptunk észbe, hogy kint vagyunk. Sajnos beszariak vagy túl becsületesek voltunk vagy meg voltunk illetődve, minden esetre nem mertünk leszakadni a csoportunktól, pedig később visszagondolva simán megtehettük volna. A kutya nem foglalkozott volna velünk és az exit előtt visszafordulva még egy csomó mindent megnézhettünk volna magunktól. Legyen ez tanulság az utánunk következőknek. :)
Nekem összességében sokkal jobban tetszett anno Dachau. Ott simán beestünk az utcáról, bementünk és letaglózott. Ez most valamiért nekem nem jött át. :(
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
12:01 Csü, 03 Nov 2016
Köszi a visszajelzést, szerintem tök hasznos, és abban mindenképpen van valami, hogy a két óra kevés. Kb 2,5 órát minimum bent szoktak lenni, igaz utána meg átmennek Birkenauba, lehet hogy így arról is lemaradtatok, de mivel utóbbi tábor minden macera nélkül látogatható, ezért oda később is át lehet menni, az biztos.

Sajnos ez a rendszer 2015 január 1 óta él, előtte ez a kötelező, és létszám limitált regisztráció nem volt, és szerintünk is emberibb volt a látogatás módja. Most mindenki panaszkodik, a nagyon nagy utazási irodáktól a kamarán keresztül az egyéni vendégekig mindenki. De ezt magasról és ívesen, és ez a hozzáállás hihetetlen Auschwitz részéről...
Egy dologban kell csak ellenkeznem a komment kapcsán, ez pedig a nemzeti barakksor kihagyása. Egyrészt ez valóban nem része a 3,5 órás programnak, de mondjuk ezt egynyelvű csoportok ki szokták tudni erőszakolni. Másrészről viszont összegyűlős csoportok esetében több nemzet fiai. lányai vannak a csoportban, valóban nincs rá lehetőség, hogy szétspricceljenek az emberek mindenfelé, kinek mi az igénye alapon.

Summa summárum, nagyon jó volna, ha Auschwitz tanulna az ilyen visszajelzésekből, de erre sajnos kevés az esély. Viszont minden kedves olvasót, aki eljut idáig a kommentek elolvasában arra bíztatok, hogy tegyen úgy, ahogy fogadja meg karancsiimre ötletét, mert igencsak hasznos, és pontos képet fest a jelenlegi helyzetről...

Marci
[ Válasz ]
bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~efraim
13:20 Csü, 03 Nov 2016
December 27-n 5 fős családként szeretnék menni, idegenvezetés nélkül.
Kérdés: be kel jelentkezni mindenképpen? Mert ez valahogy nem világos...
[ Válasz ]
        
Re: bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
13:24 Csü, 03 Nov 2016
Kedves Efraim!

Jelen cikk harmadik bekezdését javalom újraolvasásra, különös tekintettel a \"kell\" szócska fontos benne nektek!
Marci
[ Válasz ]
Re: bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
Ibolya95
10:59 Va, 06 Nov 2016
Szia Marci! Érdeklődni szeretnék,hogy december 27-28-29.-ei napokon van-e esetleg magyar csoport akikhez csatlakozhatnánk? Mert sajnos ha nincs akkor foglalom azonnal az egyéni látogatást. Válaszod előre is köszönöm.
[ Válasz ]
        
Re: bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
11:35 Va, 06 Nov 2016
Kedves Ibolya!

Nekünk jelen állás szerint nincs ezekre az időpontokra csoportunk, így jobb foglalni az előzetes látogatást.
Marci
[ Válasz ]
                
Re: bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~Ibolya95 14:06 Va, 06 Nov 2016 Kedves Marci!
Nagyon szépen köszönöm a válaszod. Már csak egyetlen kérdés,hogy le foglaltam a belépőket,viszont lengyelül küldtek választ ez így rendben van?
[ Válasz ]
                        
Re: bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
14:09 Va, 06 Nov 2016
Lehetséges. Tudtommal a múzeum angolul vagy lengyelül tud levelezni - illetve legyünk őszinték, ezek gép által küldött formalevelek - szóval ez belefér. Mondjuk, ha angolul regisztráltál (ezt nem tudom, így van-e), akkor szép lenne egy angol válasz, formalevél stb...
Marci
[ Válasz ]
                                
november 12-12   Zgłoś błąd do skasowania
~F. Lajos
17:41 Hé, 07 Nov 2016
Szervusz kedves Márton!
Érdeklődnék, hogy most a hétvégére van e magyar csoport,csoportotok? Még nem foglaltunk le sehol jegyet hirtelen ötlet volt részünkről ma.
2 főról lenne szó, mindketten diákok, én 26 és másodmagam 26 alatti.
Előre is köszönöm válaszod!
[ Válasz ]
                                        
Re: november 12-12   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
17:44 Hé, 07 Nov 2016
Kedves Lajos!

Sajnos nincs csoportunk a hétvégére, amihez lehetne csatlakozni, így ebben most nem tudok segíteni. Ha tudjátok, mielőbb foglaljátok a jegyeteket, mert a lengyel nemzeti ünnep miatt várhatóan jó sokan lesznek mindenhol.
Marci
[ Válasz ]
Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~ani
21:14 Hé, 06 Feb 2017
Szia szeretném megkérdezni, hogy magyar nyelvű idegenvezetőt melyik napra lehet kérni vagy csatlakozni magyar nyelvű idegenvezetéshez?
[ Válasz ]
Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~ani
21:17 Hé, 06 Feb 2017
Szia szeretném megkérdezni, hogy magyar nyelvű idegenvezetőt melyik napra lehet kérni vagy csatlakozni magyar nyelvű idegenvezetéshez?
[ Válasz ]
        
Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMárton
09:24 Ke, 07 Feb 2017
Szia!

Bármely napra lehet kérni magyar idegenvezetést, amikor még van szabad magyar idegenvezető. Csatlakozható csoportokat a múzeum nem szervez magyar nyelven. Mi néha igen - Lásd a főoldalt, most is van két ilyen időpont.
Mi akkor szervezünk ilyet, ha van rá igény. Ha Bennetek felmerülne, akkor írj emailt nekünk:
office@krakkoinfo.hu

Marci
[ Válasz ]
gyerek-kutya?   Zgłoś błąd do skasowania
~Csibito
19:25 Szo, 18 Márc 2017
Kedves Marci, végigolvastam az információkat, igen hasznosak, még memorizálgatnom kell őket :) , de fölmerült bennem pár kérdés, amikre eddig nem találtam választ. Hátha tudsz segíteni.
2 kisfiunk van (3 év alatti mindkettő), bemehetnek ők is? Gondolom, nekik is regisztrálniuk kell... Dachauba elvileg 6 év alatti kisgyermek nem mehet be, gyakorlatilag a pár hetes csöppséggel végigsétálhattuk.
A másik: van egy kutyánk. Középtermetű (magyar vizsla-tacskó keverék), nagyon jólnevelt. Ő beléphet-e (szintén dachaui élmény: először bemehetett velünk, másodjára kiküldte a biztonsági őr...), vagy marad a kocsiban?
Válaszod előre is köszönöm!
Lilla
[ Válasz ]
        
Re: gyerek-kutya?   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMárton
09:37 Hé, 20 Márc 2017
Kedves Lilla!

A gyerekeket regisztrálni kell a létszámba hivatalosan. Auschwitz elvben nem ajánlja a látogatást 14 éves kor alatt, de szülői kísérettel ez engedélyezett.
Kutyát nem lehet bevinni, kivéve ha vakvezető, vagy más egyéb kiképzett segítő ebről van szó.
Marci
[ Válasz ]
Auschwitz látogatás!   Zgłoś błąd do skasowania
Tété
12:22 Csü, 30 Márc 2017
Kedves Marci!

Segítségedet szeretném kérni. Lányommal április 14.-én utazunk Krakkóba. Április 15.-én szeretnénk elmenni a auschwitz–birkenaui koncentrációs táborba. Magyar csoporthoz szeretnénk csatlakozni, amennyiben lesz rá lehetőség. Olvastam a feltételeket de nem tudok regisztrálni a látogatásra. Ebben is kérném a segítséged!

Köszönettel : Tani Tibor
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz látogatás!   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMárton
16:49 Csü, 30 Márc 2017
Kedves Tibor!

Sajnos sansztalan. Magyar csoporthoz csak akkor lehet Auschwitzban csatlakozni, ha valaki befoglalja az idegenvezetést, és meghirdeti. Mi szoktunk ilyet csinálni igény szerint, de húsvétra nincs ilyen csoportunk.
Hogy őszinte legyek, másról nem tudok, aki szervezne ilyeneket.
Marci
[ Válasz ]
                
Re: Auschwitz látogatás!   Zgłoś błąd do skasowania
Tété
17:16 Csü, 30 Márc 2017
Köszönöm válaszod!
[ Válasz ]
érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Nóri
08:08 Pé, 07 Ápr 2017
Sziasztok!

Április 14 indulunk Krakkóba. Az lenne a kérdésem, hogy aznap (nagypénteken) is nyitva vannak a táborok? Csak húsvétvasárnap van zárva? 4-en megyünk egyénileg, mindenképp regisztrálni kell a látogatási szándékunkat? csak mert nem tudjuk pontosan mikor érünk oda. :/ Köszönöm
[ Válasz ]
        
Re: érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMárton
10:42 Pé, 07 Ápr 2017
Kedves Nóri!

Csak húsvétvasárnap van zárva Auschwitz és Birkenau. És igen, a kötelező regisztráció valóban kötelező.
Sajnos ezen túl azt is hozzá kell tennem, hogy regisztrálni már nem tudtok, az április 14-17 közötti időszakra már minden hely elkelt, nem lehet rájuk regisztrálni. Azaz már a látogatük száma elérte a maximumot, amit a táborok múzeuma enged, és bejutni sem fogtok.
Marci
[ Válasz ]
Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~stubica
22:31 Sze, 26 Ápr 2017
Szia! Kicsit kétségbe vagyok esve, mert április 29-én terveztük, hogy megyünk a Auschwitzbe, viszont előre nem regisztráltunk, nem vettünk jegyet. ez azt jelenti, hogy csak délután 3 után érdemes odamennünk?

Köszönöm előre is a válaszodat!
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMárton
08:13 Csü, 27 Ápr 2017
Üdv stubica!

Előzetes regisztráció nélkül délután 3 után sem tudtok bemenni, mert az ingyenes, idegenvezető nélküli látogatást is előre le kell fixálni.

Mivel a hétvégén rengeteg ember lesz, ezek a helyek már jó ideje beteltek sajnos...

Ilyenkor azt szoktuk tanácsolni, hogy érdemes Birkenauba kimenni, az ingyenes, egész nap látogatható, és nincs kötelező regisztráció.

Marci
[ Válasz ]
Kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~Norbi
05:23 Csü, 01 Jún 2017
Hali!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha nem sikerült beregisztrálni, akkor is betudunk menni ?
[ Válasz ]
        
Re: Kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
08:28 Csü, 01 Jún 2017
Szia!

Mivel Auschwitzban a regisztráció kötelező, ha előzetesen nem teszed meg, akkor helyben lehet, ha még vannak helyek. Ha azért nem teszed meg, mert a neten már nincs mire regisztrálni, akkor helyben sem fogtok tudni regisztrálni.
Annak hiányában pedig bemenni sem tudtok.
Marci
[ Válasz ]
Látogatás Auschwitzba   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsuzsa 22:05 Ke, 11 Júl 2017 Kedves Segítőink! 2017.július 27-én szeretnénk ellátogatni Auschwitzba egyénileg, idegenvezetés nélkül. A jelentkezési felületen azonban nincs lehetőség egyéni belépésre, csupán a nap végén, egész későn kínál két lehetőséget, akkor viszont nekünk már nem felel meg a továbbutazás miatt. Mit tegyünk tehát? Tudnátok nekem tanácsot adni?Előre is köszönöm: Zsuzsa
[ Válasz ]
        
Re: Látogatás Auschwitzba   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
07:16 Sze, 12 Júl 2017
Kedves Zsuzsa!

Ez esetben vessétek el a látogatás tervét, helyben ugyanis csak akkor lehet regisztrálni, ha a neten maradtak helyek... Így viszont belépési lehetőség már nincs, azaz nem tudtok bejutni.
Marci
[ Válasz ]
Auschwitzi múzeum nyitvatartása   Zgłoś błąd do skasowania
~Robogó 13:41 Sze, 12 Júl 2017 Kedves Marci!
A honlapotokon a szövegben az auschwitzi múzeum nyitvatartásáról a következő szerepel:
\"A fenti zárási időpontok az utolsó belépési lehetőségre vonatkoznak. A múzeum területét elhagyni a zárás után 1,5 órában kell. Tehát például októberben belépni 17:00-ig lehet, a múzeumból kijönni 18:30-ig kell.\"
Ez azt jelenti, hogy ha augusztus 4-ére 18.20-ra regisztráltunk, s a nyitvatartás 19.00 -ig tart, akkor 20.30-ig lehet bent maradni (vagy a látogatásra mindössze 40 percünk van?)
Köszönettel:
Robi
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitzi múzeum nyitvatartása   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
15:32 Sze, 12 Júl 2017
Kedves Robogó!

Igen, 20:30-ig lehet bent maradni.
Marci
[ Válasz ]
Magyar idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
m_szi
22:05 Sze, 19 Júl 2017
Auschwitz-ba készülünk és sajnálattal láttuk az oldalukon, hogy nincs magyar idegenvezetés. Tudnál-e ebben nekünk segíteni vagy tanácsot adni? A családunk 5 fős, ezért individuálisan kell jelentkeznünk. Az időpont, amikor mennénk július 26.(szerda) Van-e rá esély, hogy ezen a napon lenne egy magyar csoport, akikhez csatlakozhatnánk?
[ Válasz ]
        
Re: Magyar idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
22:09 Sze, 19 Júl 2017
Kedves m_szi!

Nekünk ezen a napon nincs csatlakozható csoportunk, és mivel az auschwitzi magyar idegenvezető állomány fele (1 fő) szabadságon van, ezért szerintem nagyjából sansztalan, hogy csatlakozható csoportot leljetek sajnos...
Marci
[ Válasz ]
                
Re: Magyar idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
m_szi
15:44 Csü, 20 Júl 2017
Sajnálom. Köszönöm szépen a választ!
Szilvia
[ Válasz ]
Re: Magyar idegenvezetés   Zgłoś błąd do skasowania
m_szi
22:09 Sze, 19 Júl 2017
Köszönettel
Szilvia
[ Válasz ]
látogatás auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsófi 23:43 Sze, 02 Aug 2017 Üdv!
Augusztus 14-18 között valamelyik nap szeretnénk látogatást tenni Auschwitzban vezetés nélkül (2fő), de sajnos már nem találunk erre jó regisztrációs lehetőséget ezeken a napokon. Gondoltuk, hogy csatlakoznánk egy csoporthoz, hogy be tudjunk jutni, de mivel magyar vagy angol csoportba sem tudunk már regisztrálni, így valami olyan nyelvű csoport elérhető csak, amely nyelv számunkra ismeretlen. Ha ilyen csoportba regisztrálunk a bejutás kedvéért, akkor esetleg bent van mód arra, hogy mégsem a csoporttal, hanem önállóan járjuk végig a helyet, vagy szigorúak az erre vonatkozó szabályok? Mit tanácsolsz, hogyan oldjuk meg a helyzetet? Köszönjük szépen a segítséget! Zsófi
[ Válasz ]
        
Re: látogatás auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
07:50 Csü, 03 Aug 2017
Kedves Zsófi!

Hivatalosan nem lehet leválni a csoportról, de gyakorlatban azért amennyire tapasztaltuk (pl ha tolmácsoltunk ott magyarra lengyel vezetést, akkor elég sűrűn csatlakoznak be más csoportoktól magyarrok) meg lehet oldani a dolgot.
Marci
[ Válasz ]
időpont foglalás   Zgłoś błąd do skasowania
biro.noemi
19:38 Pé, 04 Aug 2017
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok Hozzátok, hogy a jelentkezés leírásában meg van említve, hogy \"Itt a \"visit for individuals\" menüpontot választva, először a dátumot, majd a konkrét órát kell megadnotok. Az idegenvezető nélküli látogatást (\"Visit for individuals without an educator\") válasszátok. Ezek után beírhatjátok a létszámot (max 10 fő), majd meg kell adnotok, hogy honnan jöttök.\", de a \"visit for inviduals\" kiválasztása után, megadom a napot, de az órát már nem lehet, hogy utána ki tudjam választani az idegenvezetés nélkülit. Már nincs szabad bejárású hely, vagy miért nem lehetséges? Augusztus 8-ára szerettem volna foglalni 15:00 után 5 főnek.
A választ előre is köszönöm! Noémi
[ Válasz ]
        
Re: időpont foglalás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
07:51 Szo, 05 Aug 2017
Kedves Noémi!

Jelenleg a rendszer úgy működik, hogy az órát már nem kell megadni (köszi a jelzést, javítom majd a szöveget), hanem a nap kiválasztása után automatikusan kilistázza a rendszer, hogy mely órákra érhető el idegenvezető nélküli látogatás.
Ha nem mutat egy ilyet sem, az azt jelenti, hogy teljesen elfogytak a helyek, és már nem lehet ilyen formában regisztrálni a múzeumba a megadott napra.
Marci
[ Válasz ]
Auschwitzi látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~Ancsa 12:53 Ke, 24 Okt 2017 Kedves Marci!
November eleji utazásunkat szervezve találtam rá oldalatokra, ahol már most nagyon sok hasznos ötlettel, információval lettem gazdagabb.
November 2-4. között készülünk Krakkóba, amit szeretnénk egy auswitzi látogatással is összekötni.
Érdeklődnék, hogy az érintett 3 nap közül van-e olyan időpont, amikor van szervezett magyar nyelvű csoport, akikhez be tudnánk csatlakozni? 2 felnőtt + 1 gyermek (13 éves)
Válaszod előre is nagyon köszönöm!
Ancsa
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitzi látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
16:08 Ke, 24 Okt 2017
Kedves Ancsa!

Köszönjük hozzászólásodat. Jelen állás szerint nincs a megadott három napra csoportunk. Ha lesz, hirdetjük majd itt a Főoldalon!
Marci
[ Válasz ]
                
Re: Auschwitzi látogatás   Zgłoś błąd do skasowania
~Ancsa 11:48 Ke, 31 Okt 2017 Kedves Marci!
Köszönöm szépen az információt!
Üdv, Ancsa
[ Válasz ]
Ausschwitz bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~Kese
23:43 Szo, 28 Okt 2017
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hogy ha a bejelentkezéskor halványan jelennek meg a naptárban a napok, akkor arra a napra már nem lehet befoglalni?? Heten mennénk nov. 2-án, egyénileg látogatnánk a tábort.
Köszi!
[ Válasz ]
        
Re: Ausschwitz bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
08:05 Va, 29 Okt 2017
Igen, ez esetben az adott napra már minden egyéni látogatási lehetőség elfogyott.
Marci
[ Válasz ]
                
Re: Ausschwitz bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~Kese
11:12 Va, 29 Okt 2017
Köszönöm az infót. Akkor ez azt jelenti, hogy el se menjünk Ausschwitzba, mert úgysem tudunk valahogy bejutni 7-en? Nov.1-4-ig vagyunk Krakkóban.
Köszönöm.
[ Válasz ]
                
Re: Ausschwitz bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~Kese
11:13 Va, 29 Okt 2017
Köszönöm az infót. Akkor ez azt jelenti, hogy el se menjünk Ausschwitzba, mert úgysem tudunk valahogy bejutni 7-en? Nov.1-4-ig vagyunk Krakkóban.
Köszönöm.
[ Válasz ]
                        
Re: Ausschwitz bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
10:13 Hé, 30 Okt 2017
Elvben igen. A nyári (ami jóval erősebb szezon) gyakorlat azt mutatja, hogy némi sansz azért van, hogy lehet helyben regisztrálni annak ellenére, hogy a neten hivatalosan elfogytak a jegyek.
Viszont ehhez érdemes nyitásra, vagy kicsivel zárás előttre menni. És még így sem 100%...

Ha nem jutnátok be így sem, akkor érdemes átmenni Birkenauba (csak 3 km), és oda nem kell előzetes regisztráció, be lehet menni egész nap.
Marci
[ Válasz ]
                                
Re: Ausschwitz bejelentkezés   Zgłoś błąd do skasowania
~Keserű Zoltán
06:52 Ke, 31 Okt 2017
Nagyon köszönöm, azért lehet, hogy megpróbáljuk, hátha sikerül.
Üdv
K.Zoltán
[ Válasz ]
kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~Dalma 19:19 Ke, 28 Nov 2017 Jó estét!

Az lenne a kérdésem, hogy két személy idegenvezető nélkül szeretnénk meglátogatni Auschwitz-ot, december másodikán, viszont nem sikerült kitalálnom a regisztréciós oldalból. Kérhetek segitséget?

Köszönöm előre is!
[ Válasz ]
        
Re: kérdés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
09:19 Sze, 29 Nov 2017
Kérhetsz. Már csak az a kérdés, hogy mit segítsünk? Mert ha azért nem tudtál regisztrálni, mert nem dobta fel a rendszer ezt a látogatási típust, akkor az azt jelenti, hogy már minden elkelt, és mi sem tudunk Benneteket regisztrálni.
(Mondjuk egyéni látogatókat amúgy sem tudunk...)

Marci
[ Válasz ]
Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Niky 13:29 Sze, 03 Jan 2018 kedves Marci!

Érdeklődni szeretnék , hogy április vége felé várható e magyar nyelvű idegenvezetés ?
Köszi
[ Válasz ]
        
Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
17:08 Sze, 03 Jan 2018
Kedves Niky!

Ha április vége alatt már a májusi hosszú hétvége napjait érted, a magyar idegenvezetés alatt pedig azt, hogy meg lesz nálunk hirdetve, és csatlakozni lehet hozzá, akkor azt kell, hogy mondjam: kicsi az esély.

Ha ennél tágabban értelmezzük április végét, akkor picit nagyobb.

Bár leginkább is rajtatok múlik a dolog, mert olvasói érdeklődések és igények alapján szervezzük a csatlakozós vezetéseket.

Marci
[ Válasz ]
                
Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Niky
09:39 Csü, 04 Jan 2018
Kedves Marci!

április 20-22 ig tervezzük az utazást. Vagy esetleg a rákövetkező hét. De akkor figyelem az oldalt , hátha addig lesz hirdetve magyar vezetésű csoport
[ Válasz ]
                        
Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
09:43 Csü, 04 Jan 2018
OK
[ Válasz ]
Aprilis 18-19   Zgłoś błąd do skasowania
~Bela
09:55 Csü, 12 Ápr 2018
Jo napot,
csak erdeklodni szeretnem, hogy van-e tura magyar idegenvezetovel Auschwitz ba Aprilis 18-an, vagy 19-en. Ketten vagyunk akik szivesen mennenk akkor.
[ Válasz ]
        
Re: Aprilis 18-19   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
11:11 Csü, 12 Ápr 2018
Üdv!

Nekünk nincs csatlakozható idegenvezetésünk ezeken a napokon. Ha lenne, hirdetnénk az oldalon.
Marci
[ Válasz ]
regisztráció   Zgłoś błąd do skasowania
~atti 18:12 Ke, 05 Jún 2018 Szia.Érdeklőnék,hogy ha regisztrálok az egyéni ingyenes belépésre és mégsem tudok elmenni az jár valami következménnyel? Illetve a 2 tábor között van helyi buszjárat oda-vissza?
Köszönöm a választ.
Üdv : Attila
[ Válasz ]
        
Re: regisztráció   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
21:17 Ke, 05 Jún 2018
Szia!

Van buszjárat a két tábor között, ingyenes. Ha nem tudsz elmenni, akkor töröld a foglalásodat - emailben az rezerwacja@auschwitz.org címen angol nyelven meg tudod ezt tenni a rezervációs szám (ami abban a mailben van, amiben a jegyeket küldték) megadásával.

Ha nem mondod le, akkor nincs következménye, de alapból szép dolog, ha nem foglalod más elől a helyet.
Marci
[ Válasz ]
Re: regisztráció   Zgłoś błąd do skasowania
~Ildikó
22:18 Hé, 25 Jún 2018
Kedves Marci !

Érdeklődni szeretnék, hogy júl.2-án vagy 3-án szeretnék el látogatni Auschwitzbe, tudtok esetleg segíteni magyar idegenvezetőt szerezni?
Köszönettel: Ildikó
[ Válasz ]
        
Re: regisztráció   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
09:02 Ke, 26 Jún 2018
Kedves Ildikó!

Ha még van szabadon magyaros idegenvezető, akkor igen. Mivel nagyon közeli a dátum, kérem, hogy emailt írj. Legyen benne létszám is.
Marci
[ Válasz ]
auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~Kata
12:03 Pé, 13 Júl 2018
Kedves Marci!
A családommal, 4 felnőtt, július 17-én megyünk Auschwitzba. Regisztráltam, küldték is a nyomtatható jegyeket. Mivel nem kértünk idegenvezetést, 18,40-re kaptunk időpontot a Memorial and Museum Auschwitz-Birkenauba.
Kérdésem: a megadott időpont előtt bemehetünk a másik táborba (Birkenau Historical Gate)?
Köszönettel: Kata
[ Válasz ]
        
Re: auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
12:05 Pé, 13 Júl 2018
Kedves Kata!

Igen. Birkaneuba nincs ugyanis regisztráció kötelezettség, mindenkinek ingyenes, szóval nyugodtan mehettek Auschwitz előtt oda.
Marci
[ Válasz ]
                
Re: auschwitz   Zgłoś błąd do skasowania
~Kata 14:15 Pé, 13 Júl 2018 Kedves Marci!

Köszönöm szépen a gyors választ!

Kata
[ Válasz ]
auschwitz kutyával   Zgłoś błąd do skasowania
~tomi
17:46 Szo, 06 Okt 2018
Szia!
Szeretném megtudni hogy egy 2kg-mos kiskutya saját hátizsákjában betudom-e vinni.
Köszönöm, várom válaszod.
[ Válasz ]
        
Re: auschwitz kutyával   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
08:43 Hé, 08 Okt 2018
Nem
[ Válasz ]
Auschwitz múzeum   Zgłoś błąd do skasowania
~tothmiki
17:25 Hé, 15 Okt 2018
Kedves Marci!
Pénteken megyünk (4 felnőtt) Krakkóba hétvégére.
Szeretnénk átutazni szombaton Auschwitz-be,de most olvastam csak, hogy regisztrálni kell a múzeum látogatásra. Ezen felül sehogy sem oldható meg , hogy bejussunk? ;)
De Birkenau látogatható előzetes regisztráció nélkül is?
Köszönöm
Miklós
[ Válasz ]
        
Re: Auschwitz múzeum   Zgłoś błąd do skasowania
~CsMarton
18:43 Hé, 15 Okt 2018
Kedves Miklós!

Ha a neten elfogynak a jegyek, akkor hivatalosan már helyben sem lehet regisztrálni. Hivatalosan... A tapasztalat az, hogy ha nyitásra (7:30), vagy zárás előtt kb egy órával mentek, akkor van sansz még ingyenes, idegenvezető nélküli látogatásra. Ez sem mindig jön be, szóval nem 100%, de ha már ott vagytok, akkor egy próbát megérhet.

Ha a fenti dolog nem jön össze, akkor nézzétek meg Birkenaut. Csak 3 km Auschwitz múzeumtól, és még ingyenesen és előzetes regisztráció nélkül látogatható egész nap nyitva tartási időben.
[ Válasz ]


Üdvözlünk Kedves Látogató!
 

 

Krakkó Közép-Európa egyik legszebb, és legérdekesebb városa. Rengeteg magyar turistával  közösen fordulunk itt meg egész évben, és sokszor szembesülünk azzal, hogy magyarul kevés információ érhető el a városról. Ráadásul 3 éve működtetjük a ZakopaneInfo oldalt, és egyre többször kérdeztek, kértek tőlünk Krakkóval kapcsolatban. 
 

 

Ezért aztán hosszas tervezés után megálmodtuk ezt az oldalt Nektek. Szeretnénk egy aktív, érdekes, de leginkább is a hasznotokra váló oldallal megajándékozni Titeket. Így hát csokorba szedjük a legfrisebb, legjobb és nem utolsó sorban legfinomabb ajánlatokat, hogy ne maradjatok le semmiről, hogy krakkói utatok érdekes és szórakoztató legyen.
 

 
 A portál megálmodói:
        Johanna, Gabi és Marci

         KrakkoInfo.hu






HÍRLEVÉL
írd be az e-mail címed




REKLÁM

 
  
 
 
 
 
 HASZNOS LINKEK
 
 
 




Kommentek
Re: Parkolás
~Sikódy Lajos
09:46 Hé, 22 Okt 2018
Zakopaneből szeretnék Krakkó belvárosában jutni autóval. Ha ez nehéz akkor hol a érdemes...
Programok
~Timi
14:10 Sze, 17 Okt 2018
Kedves Marci! Köszönöm szépen a sok segítséget és információt, amivel sikerült egy...
Re: Sziasztok!
~CsMarton
06:32 Sze, 17 Okt 2018
Kedves Vivien! Lehet helyben regisztrálni, ha a neten nem fogytak el a helyek/jegyek....
Sziasztok!
~Vivien
21:26 Ke, 16 Okt 2018
Olyat szeretnék kérdezni,hogy előre muszáj venni a jegyet,vagy esetleg ott helyben is van...
Re: Auschwitz múzeum
~CsMarton
18:43 Hé, 15 Okt 2018
Kedves Miklós! Ha a neten elfogynak a jegyek, akkor hivatalosan már helyben sem lehet...
2013-02-20 -tól te vagy a(z) 6752352 látogató
1999-2018 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.